Jubileusz spektaklu ZŁY

Z okazji 100. i 101. pokazu spektaklu w Lublinie zapraszamy na symboliczną lampkę szampana i spotkanie z twórcami.

Autobiograficzna opowieść Dariusza Jeża, który zanim zabłysnął na deskach teatru, był wysoką figurą lubelskiego półświatka.

Tytułowy Zły w przeszłości zajmował się działalnością przestępczą, za którą otrzymał i odsiedział kilkuletni wyrok. Dzięki spotkaniu ze sztuką odmienił swoje życie i obecnie jest aktorem.
Spektakl prowadzi nas przez pasmo przemian jakim jest życie ex-gangstera osadzone w okresie transformacji Polski. Widzowie obserwują, jak wraz z przejściem stanu wojennego w demokrację, zmienia się podejście głównego bohatera do świata. Od dziecięcej naiwności i sumienia każącego naprawiać wyrządzone zło, po brak litości i zimne wyrachowanie.

reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski; scenariusz: Dariusz Jeż, Grzegorz Kondrasiuk; obsada: Przemysław Buksiński, Dariusz Jeż, Jarosław Tomica; scenografia: Dariusz Jeż; opracowanie graficzne: Lech Mazurek

29.06 godz. 18.00 i 30.06 godz. 17.00


WIRYDARZ CENTRUM KULTURY W LUBLINIE

Spektakl „Tata ma kota” w Centrum Kultury w Lublinie

Zapraszamy 29 i 30 maja o godz. 20.00


„Tata ma kota” jest subiektywnym spojrzeniem na problem rozpadających się małżeństw i dzieci, do których ojcowie zazwyczaj tracą swoje naturalne prawa. Pomimo męskiego punktu widzenia, sztuka Bogacza jest przede wszystkim… komedią. Bo tylko przez śmiech ojcowie mogą oswoić cały ten swój tragicznie śmieszny los.

scenariusz: Szymon Bogacz; reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski; obsada:Arkadiusz Cyran, Dariusz Jeż, Przemysław Sadowski, Jarosław Tomica, Karol Wróblewski; reżyseria światła i dźwięku: Marcin Kowalczuk.

„ZŁY” 10 i 11 kwietnia

Autobiograficzna opowieść Dariusza Jeża, który zanim zabłysnął na deskach teatru, był wysoką figurą lubelskiego półświatka.

Tytułowy Zły w przeszłości zajmował się działalnością przestępczą, za którą otrzymał i odsiedział kilkuletni wyrok. Dzięki spotkaniu ze sztuką odmienił swoje życie i obecnie jest aktorem.
Spektakl prowadzi nas przez pasmo przemian jakim jest życie ex-gangstera osadzone w okresie transformacji Polski. Widzowie obserwują, jak wraz z przejściem stanu wojennego w demokrację, zmienia się podejście głównego bohatera do świata. Od dziecięcej naiwności i sumienia każącego naprawiać wyrządzone zło, po brak litości i zimne wyrachowanie.

reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski; scenariusz: Dariusz Jeż, Grzegorz Kondrasiuk; obsada: Przemysław Buksiński, Dariusz Jeż, Jarosław Tomica; scenografia: Dariusz Jeż; opracowanie graficzne: Lech Mazurek

Zapraszamy o godz.19.00 do Sali Czarnej Centrum Kultury w Lublinie

„A recipe for Leonard Cohen”  (Przepis na Cohena)

5 i 6 kwietnia 2019

w Centrum Kultury w Lublinie

Spektakl muzyczny Łukasza Witt-Michałowskiego opowiadający o miejscu odosobnienia Leonarda Cohena i tajemniczych gościach, którzy przybywają tam, by się z nim zobaczyć.

Pełen nowych, odkrywczych aranżacji wykonywanych na żywo oraz nieoczywistego humoru kanadyjskiego barda.

W 1994 roku Leonard Cohen opuścił show business i cywilizację, żeby zaszyć się w klasztorze Zen na górze Mount Baldy w Kalifornii. Został mnichem Zen, otrzymując japońskie imię Jikan. Po spędzeniu 5 lat życia w klasztorze, porzucił go dla Kobiety.

Ciało i Mistyka – dwa światy Cohena…

Zawsze pociągały mnie klasztory, gdzie struktura życia jest bardzo określona, więc przeprowadziłem się do klasztoru Zen i zostałem mnichem. Doszedłem do wniosku,że rzeczy stają się dużo prostsze,kiedy przestajesz oczekiwać na wygraną. Porzucasz swoje dzieło by zatopić się w prawdziwym arcydziele.

— Leonard Cohen

Reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski; scenariusz: Łukasz Witt-Michałowski; obsada: Matylda Damięcka (wokal); Tomasz Deutryk (perkusja); Max Kowalski (kontrabas); Tomasz Kraśkiewicz (gitara elektryczna, gitara akustyczna); Konrad Ligas (akordeon); Daniel Moński (instrumenty perkusyjne); Łukasz Witt – Michałowski (wokal); scenografia: Piotr Bednarski, Łukasz Witt-Michałowski; kostiumy: ElBruzda; projekcje: Bart Wolniewicz; reżyseria światła: Marcin „Kabat” Kowalczuk; reżyseria dźwięku: Andrzej „Czopper” Czop; opieka techniczna: Michał „Misiek” Mirgos; tłumaczenie tekstów utworów: Daniel Wyszogrodzki, Maciej Zembaty.

Spektakl „Tata ma kota” ponownie na scenie Centrum Kultury w Lublinie

Zapraszamy 22 i 23 marca

godz. 19.00

Sala czarna


„Tata ma kota” jest subiektywnym spojrzeniem na problem rozpadających się małżeństw i dzieci, do których ojcowie zazwyczaj tracą swoje naturalne prawa. Pomimo męskiego punktu widzenia, sztuka Bogacza jest przede wszystkim… komedią. Bo tylko przez śmiech ojcowie mogą oswoić cały ten swój tragicznie śmieszny los.

scenariusz: Szymon Bogacz; reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski; obsada:Arkadiusz Cyran, Dariusz Jeż, Przemysław Sadowski, Jarosław Tomica, Karol Wróblewski; reżyseria światła i dźwięku: Marcin Kowalczuk.

„A recipe for Leonard Cohen”

30.12.2018 oraz 01.01.2019

w Centrum Kultury w Lublinie

Zaprezentujemy spektakl muzyczny Łukasza Witt-Michałowskiego opowiadający o miejscu odosobnienia Leonarda Cohena i tajemniczych gościach, którzy przybywają tam, by się z nim zobaczyć.

Pełen nowych, odkrywczych aranżacji wykonywanych na żywo oraz nieoczywistego humoru kanadyjskiego barda.

W 1994 roku Leonard Cohen opuścił show business i cywilizację, żeby zaszyć się w klasztorze Zen na górze Mount Baldy w Kalifornii. Został mnichem Zen, otrzymując japońskie imię Jikan. Po spędzeniu 5 lat życia w klasztorze, porzucił go dla Kobiety.

Ciało i Mistyka – dwa światy Cohena…

Zawsze pociągały mnie klasztory, gdzie struktura życia jest bardzo określona, więc przeprowadziłem się do klasztoru Zen i zostałem mnichem. Doszedłem do wniosku,że rzeczy stają się dużo prostsze,kiedy przestajesz oczekiwać na wygraną. Porzucasz swoje dzieło by zatopić się w prawdziwym arcydziele.

— Leonard Cohen

Reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski; scenariusz: Łukasz Witt-Michałowski; obsada: Matylda Damięcka (wokal); Tomasz Deutryk (perkusja); Max Kowalski (kontrabas); Tomasz Kraśkiewicz (gitara elektryczna, gitara akustyczna); Konrad Ligas (akordeon); Daniel Moński (instrumenty perkusyjne); Łukasz Witt – Michałowski (wokal); scenografia: Piotr Bednarski, Łukasz Witt-Michałowski; kostiumy: ElBruzda; projekcje: Bart Wolniewicz; reżyseria światła: Marcin „Kabat” Kowalczuk; reżyseria dźwięku: Andrzej „Czopper” Czop; opieka techniczna: Michał „Misiek” Mirgos; tłumaczenie tekstów utworów: Daniel Wyszogrodzki, Maciej Zembaty.